Reklamaci vady v rámci záruční doby můžete uplatnit
- U centrálního servisu dovozce
- U prodávajícího
Reklamace u centrálního servisu dovozce
Reklamaci lze podat na základě záručního listu vystaveného společností Promtinvest spol. s r.o.. Záruční podmínky jsou uvedeny na zadní straně záručního listu.
Pro nahlášení reklamace:
- Vyplňte povinné údaje ve formuláři níže.
- Přiložte soubor s čitelně naskenovaným nebo vyfoceným prodejním dokladem, můžete připojit i fotografie reklamované vady.
- Odešlete.
- V nejbližší možné době Vám písemně potvrdíme přijetí reklamace a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Reklamace u prodávajícího
Pokud nemáte záruční list, není tím dotčeno Vaše právo uplatnit reklamaci u prodávajícího v souladu se zákonnými ustanoveními v rámci zákonem stanovené záruční doby.